.."Flyttgröt"..


Är helt överväldigad (!!!)

Har fått så många fina/goda/bra inflyttningspresenter av massa underbara människor!

Från Emma fick jag skålarna jag visade i ett tidigare inlägg, Av Tobias fick jag lägenhetens första blomma, en underbart vacker orkidé..som var såhär fin:

 

(En plastbunke från köket fick agera kruka, observera att det inte är en av dom nya fina bunkarna jag fick av Emma, utan en look-alike..som med all säkerhet kan känna sig utbytt nu ;D)

Finaste Millisen var på besök i Torsdags till Fredags.. hon hade med sig en kasse med brieost, kex, choklad, vitt vin och en massa mer annat gott som vi avnjöt tillsammans på kvällen..mums var det!



Mamma och Pappa har varit med och bidragit till renoveringen!
(Pappa har ju även hjälp till "fysiskt" med den)

Och i Lördags när jag var och hämtade mina saker i Tierp fick jag en STOR matkasse av mormor och morfar, med massa saker man kan tänkas behöva såhär i början innan man kommit i ordning med allt i köket och med matlagningen..(riktigt genomtänkt vill jag lova!)

Alla presenter är verkligen toppen, är som sagt överväldigad över att jag fått så mycket saker, vill verkligen tacka er alla underbara människor från djupet av mitt hjärta!! TACK!

All Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0