..Fyndat Fint..


Cervera butiken som ligger ute vid våran butik i Länna ska också flytta och säljer nu ut allting..
vilket jag fick veta....vilket resulterade i detta:




Lite nya saker..främst till köket.. eller bara till köket som när på "lamp ljushållarna", dessa frostade små skönheter är till balkongen..köpte ju faktiskt en sak till..en lampa (skräll tänker ni som varit hos mej och vet att det inte är någon direkt bristvara här hemma) nu är det så att det är fruktansvärt kallt här hemma just nu (måste nog lufta elementen) så dom behövs vill jag lova.. (!) sen kan jag ju lugna er med att jag faktiskt ska göra mej av med några av dom också... ;)

Såhär ser iallafall den nya lampan ut:



Just nu sitter den i vardagsrummet, pga. att jag inte hade någon lampa där.. men funderar på att eventuellt ha den i köket..har inte bestämt var den passar bäst än..vad tycker ni?


(Allt detta kostade lite drygt 1.000 kr, ett riktigt fynd enligt mej!)


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0