..Framsteg..


Även om jag inte har det på papper (vilket jag inte lär få förrns i slutet av februari (29:e) när min provanställning går ut) så kan man väl säga att jag fick "besked" om att jag kommer få fortsättaHTH..fick nämligen ett mejl av chefen igår där han meddelade att han har bokat in mej på en tre veckors utbildning i Danmark, utbildningen består utav tre tillfällen på en vecka vardera, den första är i början på februari, den andra i slutet av mars och den tredje och sista i slutet av maj..då detta är en väldigt dyr utbildning har jag svårt att tro att dom skulle kosta på mej den om dom inte tänkt låta mej vara kvar.. (?!)

Så denna "kombinationen" fick mej att ifrågasätta detta hos chefen, som svarade (efter lite jäkelskap) med ett stort leende, kollegorna kollade frågande på mej och undrade om jag trott något annat?..så det känns bra! Även om jag som sagt inte har det på papper än.. :)

Detta firades på kvällen med middag, vin och trevligt sällskap i form av min goda vän Tobias.. :)

Idag har också varit en bra dag..fixade nämligen min första egna "riktiga kund" idag..helt själv..(har ju jobbat med en hel del kunder sen jag började på HTH, men dessa har jag blivit tilldelad/ delaktig i av/med någon annan) så det här känns lite extra speciellt.. :)

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0