..Cleant (!)..

Hade två missade samtal häromdagen av en av mina kollegor..Helén..samt fått ett meddelande..där det stod att hon ville att jag skulle ringa.. Min första tanke var: vad har nu hänt..? Blev ganska paff när jag ringde upp och det hon ville var att fråga om jag ville ha en tvättmaskin av henne och hennes man..?! (dom har precis köpt nytt hus som dom tokrenoverar, så dom skulle inte ha kvar denna då dom skulle köpa en ny, nu när dom fick plats med en full djup, (denna är 45 djup) så då kom hon att tänka på mej, att denna skulle få plats i min lägenhet..) förvånad svarade jag att det absolut var intressant, men att jag var tvungen att mäta att den gick in först..konstaterade några timmar senare när jag var på plats i lägenheten att det skulle den.. Så idag efter jobbet var jag till Södertälje och hämtade tvättmaskinen..
och såhär ser den ut:

image description

Hur fin som helst ju, eller hur (?!)

Ett STORT tack till Helén och Stefan, för denna mycket generösa gåva (!!)
Ska använda den väl vill jag lova :D

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0