..Vardagssysslor..


Idag står tvätta på mitt schema..mellan klockan 12.00-17.00 sådär lagom kul syssla som trots det ändå måste göras, då jag inte har någon fru som gör det åt mej..som dom flesta män har.. (nej nu var jag dum) ;) 





Sen när jag ändå är inne i "husmorssyssleträsket" så tänkte jag passa på att städa mitt rum också, sen rasta hunden på väg till mormor och morfar, för att sedan hjälpa dom betala sina räkningar, för att sedan på vägen hem kompletteringshandla lite saker för att till sist gå hem och laga mat samt efterrätt till mej och dom resterande i familjen..


Sen är soffan min tillsammans med en (förhoppningsvis) god efterrätt i handen.. :)



Kommentarer
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Jobbigt att tvätta, men som sagt så måste det ju göras



Det är så att jag tävlar för att bli "Lyssnarnas sommarpratare i P1" den 20:e juli. Vore jättesnällt om du ville rösta på mig. Som tack blir du länkad på min blogg.

Om du inte vill så är det bara att bortse från det här, men skickar länken ifall du vill:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4484132



Tack på förhand!

2011-05-18 @ 16:40:49
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0