..Afterwork och andra trevligheter..



Har varit jättepigg idag.. gick upp redan vid åtta när Daniel gick till jobbet...inte likt mej..så tänkte att det var väl lika bra att vara lite aktiv.. så sen dess har jag diskat, packat lite åt Daniel, strukit tre skjortor, varit ute och gått/sprungit, pratat i telefon med både mamma och emma..

Mitt upp i alltihopa ringde telefonen, okänt stockholms nummer.. säkert någon försäljare tänkte jag, men svarade trots allt, vilket var bra, då det visade sig vara butikschefen från HTH i Stockholm som undrade om jag ville komma på anställningsintervjutorsdag
(på TORSDAG!..HJÄLP!)..så nu är frågan.. vad ska jag ha på mej?!

När Daniel kom hem vid fem-tiden så var det dags att göra sig i ordning för att ta oss in till stan.. söder närmare bestämt för att möta upp lite folk för en AfterWork.. gick till ett mysigt ställe som heter Ljunggrens (tror jag) där man satt uppe på en jätte stor takterass.. MYS!
Åt gudomligt god mat och drack vin..







Tilde Fröling med väninna dök upp.. måste säga att kvinnan ser ju oförskämt bra ut för att vara över 30 år samt mamma.. (!)






Kvällen slutade sedan med film hemma hos Pecka och My.. :)


Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0