..OnePiece..


Kunde inte sova häromkvällen, så slog mej ner framför datorn ett tag, efter att ha suttit där en stund började frysa som en galning och påmindes om att beställa den där One Piece:en som jag länge tänkt göra.. och så blev det (!) :D

Hade några favoriter utöver den jag valde, tyvärr finns två av dom inte längre kvar i sortimentet och den tredje fanns inte i min storlek.. men tänkte iallafall visa dessa skönheter.. :)





Så vilken valde jag då..?

Jo..



Denna!.. Lite tråkig jämfört med dom ovanstående, jag vet.. men fanns inga fler alternativ kvar i mörkblått.. så det fick bli denna..och idag kom den, efter endast 3 dagar (skulle ta 12 dagar) så vem var inte överlyckligare än jag..?! :D  


Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0