..Okommenterade kommentarer..


Insåg idag av en slump att det fanns en massa kommentarer, som jag inte ens har sett (?!) vet inte hur detta har gått till..? vanligtvis får man ett meddelande om att någon har kommenterat något inlägg.. men någonting måste ha varit fel på den funktionen..
 


Har nu iallafall "åtgärdat" problemet genom att ändra lite i inställningarna, så att jag nu (utöver meddelandet som ska komma på min blogg om ny kommentar) dessutom kommer få ett mejl som informerar mej om detta..

Så jag hoppas att detta ska funka i fortsättningen, och till er som inte fått något svar på eran kommentar, så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..var inte meningen att verka "stram" ;)


Har svarat på några av dessa inlägg, så om ni som skrev dessa inlägg fortfarande läser min blogg, ta en titt.. :)


Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Matilda; mamma till Elna

Håller med dig. Men jag tycker ändå bilden är lite rolig och charmig=)

ha en fin dag. kram

2011-05-17 @ 10:32:18
URL: http://matildamayandersson.blogg.se/
Postat av: ..Moi..

Det är den definitivt! :)

Desamma! Tack för besöket.. ;)

2011-05-17 @ 13:24:57
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0