..Intervjuandet..



Efter att ha sovit inte särskit bra..tog jag mej upp för att göra mej i ordning och ta mej in till Stockholm..packade det som behövdes inför helgen som ska spenderas nere i Linköping..sen bar det iväg..då jag inte var helt säker på vägen (trots att ha kollat på karta) då jag aldrig åkt till Länna förut, så lag jag på en extra timme i tid för eventuella felkörningar och/eller trafikköer..

Allting flöt på grymt bra.. så det slutade med att jag var där en timme för tidigt.. som tur var sken ju solen.. så satt ute och varvade ner och bara njöt av tillvaron.. :)
 

Klockan närmade sig ett och det var dags att gå in..1 timme senare var jag åter på parkeringen och vid min bil.. det är ju alltid svårt att avgöra hur det gick, men det var en jättebra intervju, så det känns faktiskt bra! :)


Så kan det bli HTH som blir min nya arbetsgivare??..

 

Nästa vecka får vi svaret.. :D


Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0