..Firandet fortsätter..


Igår firade jag och Daniel ett halvår tillsammans.. men eftersom det vankades andra festligheter så bestämde vi oss för att fira idag istället..Började dagen med en välbehövlig sovmorgon.. iaf för Daniel..men jag sov minst lika länge om inte inte längre..vilket nästan är oaceptabelt med tanke på att jag inte gör något om dagarna..men det är utmattande det med! ;)

Efter vi piggnat till begav vi oss upp till Vällingby Centrum för att luncha och fixa lite små ärenden.. sen tog vi en promenad bort till minigolfbanan.. efter att ha vunnit (Jag alltså) gick vi hemåt igen.. på vägen stannade vi för att inhandla lite mat..


           ..Placeringen på minigolfbanorna är underbar..


                            ..Galen bana (Tokbrant!)..

Sen tillagades det vitlöksbröd till förrätt, Kött, potatisgratäng, fetaostsallad, tzatziki och beaneisesås till varmrätt, till efterrätt blev det Rabarber & hallonpaj (Daniel var ju tvungen att få smaka den jättegoda jag gjorde häromdagen) med vaniljvisp.. allt detta plus godis och cola förtärdes sedan (längst ner) i soffan framför sagan om konungens återkomst.. (tanken var att vi skulle se the tourist, men den krånglade så det fick bli en av lördags filmerna som gick på tv:n istället...)


Skönt med en mysig hemmakväll vill jag lova..dom har den senaste tiden lyst med sin frånvaro..


Puss.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0