..Eurovision Song Contest 2011..


Skulle inte kolla..var planen (sa jag under melodifestivalen också) då jag egentligen inte är jätteintresserad.. och gjorde det inte till en början heller, utan vid halv tio ca. zappade vi runt bland kanalerna och insåg att ESC hade börjat..och att det snart var Sveriges tur att gå på scen.. om inte för att stötta Erik, så är det ju aldrig fel med lite ögongodis (förlåt älskling ;P)..



Så vi kollade på vårat bidrag och sen var det ju som kört.. så JA.. jag kolladeEurovision Song Contest.. iom att jag nu erkänt detta tänkte jag att jag måste få bidra med några kommentarer..


1. Måhända att Erik Saade är för ung, men fan vad snygg människan är (!)

2. Kan inte bara representanterna från varje land vid poängsättningen göra sitt jobb och 
    inget annat..?!

3. Tycker tvillingarna från Irland och Danny Saucedo är väldigt lika varandra på något vis
    (inte bara håret jag syftar på), vilket gjorde det extra roligt att det var just Danny som 
    representerade Sverige vid poängsättningen, och dessutom drev om frisyren
    (som han själv hade förut).

               


4. Vissa länders poängsättning skrämde mej, vad har dom för smak egentligen (?!)

5. Antingen är det alla andra som har missförstått eller då är det jag som är dum,
    men trodde Eurovision stod för att det är en europeisk tävling?, men mej vetligt ligger 
    ju Azerbajdzjan i Asien?! Så hur är det möjligt att dom vann egentligen?!


Även om det var tråkigt att Erik Saade inte vann, så får vi vara glada över att komma i topp tre.. lite surt bara att det var sista poängutdelningen som gjorde att vi slogs ner från andra plats till tredje plats..(detta pga. ynka 4 poäng!) fast det kanske känns bättre för Erik, kanske är jobbigt att komma två och känna att man "snubbla på mållinjen"?  


PS.
Tror att det är någon mer (utöver alla 14åriga flickor) som är lite sugenErik Saade.. ;)



 
Puss & Kram

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sandra, du är inte ensam om Eric Saade.. Han är snygg! ;)

2011-05-15 @ 20:56:23
Postat av: Tilda

läckert, tänkte inte på att danny kanske refererade till sig själv, eller kände "connection" med tvillingarna pga d :) men klockren bild du la upp, exakt lika frilla ju ;P lustigt.. snygg t-shirt hade han ju också, med erics namn på, även det lustigt, hoppas du har d nice, kram kram

2011-05-16 @ 20:44:48
URL: http://matildakolm.blogg.se/
Postat av: ..Moi..

Attans.. ;) Det är han verkligen, ögongodis måste man få ha, även om jag redan har en snygg man.. ;)

2011-05-16 @ 21:26:58
URL: http://heltenkelten.blogg.se/
Postat av: ..Moi..

Tilda: Hmm.. ja, man kan ju inte låta bli att bli lite fundersam..Hahaha.. ;) Har det kanon, hur har du det? Kram

2011-05-16 @ 22:19:33
URL: http://heltenkelten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0