..Pengaspenderande..


Har träffat min älskade Emma idag.. så himla mysigt.. ses alldeles för sällan, trots att vi inte bor så långt ifrån varandra längre..

Kom in till Uppsala stax innan ett, Emma mötte upp mej på stationen.. gick in till stan..bestämde oss för att samla lite energi inför shoppingturen, så började med en lunch.. Unico, jag bara älskar det stället och deras sallader! :) Efter en fantastisk lunch, var det dags att "damsuga" affärerna på allt fint dom hade att erbjuda.. så långt budgeten tillät vill säga.. ;)

Fanns mycket fint på stan just nu..hade kunnat köpt hur mycket som helst.. men nöjde mej med detta.. för den här gången.. ;)






Hittade även en klänning jag spanat på förut, fast i fler färger den här gången! Tycker dom är grymt fina, kan bara inte bestämma vilken färg jag skulle köpa om jag ska köpa en.. lutar mest åt den röda för tillfället..svårt.. (!)






Nu blir det tv:n som gäller (som alltid på onsdagar) och mina favoritpromgram Grey´s Anatomy & Off the Map..kan ju faktiskt bara inte missas.. ;)


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0