..Datormord..


Har nu i tre dagar..TRE DAGAR..försökt få min dator att samarbeta med min externa hårddisk.. har gått sådär kan man väl säga.. och bara för att jag tvunget måste komma åt saker på min externa hårddisk, viktiga saker i form av mitt CV och mitt personliga brev..(som jag inte har någon lust att skriva om) så har jag tålmodigt försökt och försökt.. efter några timmars försökande dag nummer ett gav jag upp då klockan började bli mycket.. gick och lag mej för att samla energi till morgondagens strid..

Till en början trodde jag problemet hade löst sig dag nummer två, då jag kom in på hårddisken den här gången.. såg filerna men så fort jag försökte öppna dom hängde sig datorn och jag fick tvångs-stänga av den.. efter ett antal upprepende försök med samma utgång som tidigare höll jag minst sagt på att få..



Så bestämde mej lugnt och sansat för att stänga av datorn och göra något annat..för att inte göra något jag skulle ångra..även om tanken var minst sagt lockande..så tänkte inte mer på den.. även om det stressade mej att inte komma åt mitt CV så jag kunde söka de jobb jag tänkt söka..


                           ..Hade kunnat varit min dator..


Dag nummer tre.. hade jag inte för stora förhoppningar om att det skulle funka, men gav det endå ett försök.. kom in på hårddisken som förut, kopierade filerna och klistrade snabbt in dom på skrivbordet, i samma stund hängde sig datorn, fick återigen stänga av den.. när jag satte på den igen visste jag inte om försöket hade lyckats..
till min STORA glädje hade det gjort det.. :)



Så nu har jag sökt 5st jobb idag.. :D


Puss & Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0