..En helt vanlig dag i mitt liv..



Har varit på arbetsförmedligen idag och skrivit in mej, så från och med idag är officiellt arbetslös.. arbetssökande som det så fint heter.. ;)

I övrigt har jag varit och hämtat och lämnat saker i mitt "förråd" hemma hos Syster.. och i och med fått lite bättre ordning på mitt rum hos mamma och pappa.. :)

Har hjälpt pappa att måla.. :)  (fick tusentals myggbett på köpet..mindre nöjd över det..)


Har även fått en prisoffert idag på vad lackeringen av sidan på bilen skulle kosta
(Den som repades alldeles innan flytten från Karlstad) 7.500kr skulle det gå på..
mindre nöjd över det också.. Åhhhh..ONÖDIGT (!)

Slutligen så har jag betalat mina räkningar för den här månaden.. har även unnat mej lite vardagslyx i form av en inredningstidning som ska agera min godnattsaga snart.. :)


Åh just ja.. Fick en present av finaste mammsen idag..(måste ha missat att det var "bästa-dotter-dagen" idag eller något liknande ;P) ännu mer vardagslyx i form av en benvaxning.. (har fortfarande inte kommit fram till hur jag ska ta detta..haha.. ;P)


Puss & Kram.

 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0