..Last Moment..


Har inte gjort annat än att städa det senaste 1½ dygnet.. och det känns (!)

Besiktningen som skulle äga rum 11.00 sharp, började göra mej nervös redan två timmar innan.. så det var med en stor lättnad jag vid 11.30 blev godkänd.. :D Ännu ett problem mindre att grubbla över.. :) Efter att ha lämnat nyckarna och lägenheten.. var det dags att försöka få in berget (som då stod utanför bilen) in i bilen.. (slutade med att jag fick ta farväl av några saker där och då..) men det gick bra..tillslut.. :)


Var tvungen att ta lite efter bilder för att ha något att jämföra med.. :) 


    

    

  

   



 


En parantes: Riktigt tråkigt att jag glömde att ta kort på hallen, då det var där den största skillnaden var! Lite roligt: Namnbytet på dörren skedde innan besiktningen, och bara så där var man utkastad ur sin egna lägenhet..haha.. ;)



Då vi låg väldigt bra till tidsmässigt, passade vi på att utföra lite sista ärenden.. (lämna garagenycklar, hämta ut paket osv..) innan det var dags för att ta sig ut till Bergvik och IKEA en sista gång för ett avslutningsmöte..dryga timmen senare.. hade jag sagt det jag ville säga och dom hade fått veta det dom ville veta.. så.. det var dags att ta sig iväg.. efter att ha kramat om några fina människor lite extra mycket.. begav vi oss hemåt..

Trots att vi hade en lång resa framför oss (känns ännu längre när man lider av sömnbrist kan jag lova!) tycker jag ändå att det gick väldigt bra..även fast jag åkte till Stockholm för att lämna av Daniel var jag framme i Tierp straxt efter åtta.. :)


Stupade mer eller mindre i säng..(!) ;)

Puss.
                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0