..Sista Lönen Ever..


Tänkte att jag skulle förtidspensionera mej!

Eller inte..(om jag inte vill leva på knäckebröd och vatten resten av livet) däremot är det den sista lönen ever från IKEA..förutsatt att jag inte börjar på något annat IKEA varuhus eller flyttar tillbaka..

Så det var med spänning jag öppnade detta sista lönebesked.. hade ingen som helst aning vad det skulle innehålla för siffror..men avgångslöner brukar ju inte vara jättedåliga (oftast)..






Man kan väl säga såhär.. jag blev inte direkt missnöjd.. ;)

Ska spara så mycket som möjligt..efter alla sluträkningar är betalda.. (!)
tänkte dock unna mej någonting..detta någonting är..en ny tatuering.. :D


Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0