..Sick´n´tired..


Har kännt mej lite halvkrasslig dom senaste dagarna..i form av att ha galet ont i halsen, huvudet och bihålorna samt kännt mej febrig och kallsvettats..vilket är mindre kul..

Hatar att vara i detta "mellanläge", man är inte sjuk men inte frisk heller.. vill hellre att det bryter ut på riktigt så jag är sjuk i några dagar för att sen bli bra igen.. att gå runt såhär känns bara meningslöst..

Var så pass ur form igår att jag kände att jag inte klarade av att jobba idag.. så har varit hemma och kurerat mej..är redan uttråkad så ska ge det ett försök och jobba imorgon även om jag fortfarande inte känner mej helt hundra..





..Kan det vara en sån här liten bacill som festar runt inne i kroppen på mej?..



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0