..Mongolisk Mysmiddag Med Mille..


Har haft en underbart mysig kväll tillsammans med finaste Mille.. då vi inte har hunnit setts sen jag flyttat till Stockholm tyckte vi det var på tiden och bestämde oss för en middagsdejt..denna ägde rum på Mongolian BBQ.. :)

Hade aldrig varit där förut.. så blev tokimponerad över deras upplägg/affärsidé..dom hade en buffé som var större än dom flestas, där en tredjedel bestod av "färdiglagad" mat i form av olika köttspett, såser osv. sen var resten rått, där gick du och plockade ihop din egen wok, gick sedan fram till kocken och bestämde såser, för att sedan få den tillagad framför dej på ett stekbord.. så fräscht och kul..sen hade dom en grym efterättsbuffé också.. ;)


                                        ..Mille <3..


                                        ..Förrätt..


                      ..En aningen skeptiskt till brödet..


                                  ..Tillagning sker..


                   ..Min alldeles egen-komponerade Wok.. :)

 
                                    ..Efterrätten..


          ..Någon som är intresserad av min efterrätt.. ;D


Om ni är i Stockholm och har vägarna förbi Sveavägen och vill ha en "kinderägg-liknande" upplevelse, så kan jag rekomendera denna restaurang starkt! ;)


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0