..Kvinnors Fett&Rätt Dag..


Började dagen med att gå upp alldeles för tidigt enligt mej själv.. men har man inget val så har man inte..hade nämligen en tid att passa..i Tierp.. (!) Tanken var ju att jag skulle åkt hit igår.. men det var kris på jobbet så hoppade in och jobbade istället.. slutade så sent att jag kände att det inte var någon idé att åka då.. utan beslöt mej för att det var bättre att sova kvar och åka tidigt idag istället.. var inte lika nöjd med beslutet imorse när klockan ringde.. men men.. tog mej upp och iväg.. 40 minuter senare hade jag inte lyckats ta mej ut på E4:an än pga bilköer..så insåg att tiden började bli lite knapp..1 timme och tjugo minuter senare skulle jag vara på plats i klippstolen..så det blev till att trampa lite sådär extra på gasen..anlände tierp med tjugo minuter tillgodo.. ;)

Fem timmar senare var jag klar.. hade då genomgått en dos av klippning, avfärgning, färgning, lunch tillsammans med syster och frisören Jenny, samt en rejäl hårtvättning och stylning.. :)



                        ..Alltid lika söt..NOT (!) ;)


                                 ..Efter avfärgningen..
                   (En bild på slutresultatet kommer imorgon)



Efter att ha gett mej själv rätt på självaste kvinnodagen att bli fin i håret.. gav jag och lillasyster nu oss rätt till fett i form av en semla på självaste semeldagen.. :)




             ..Kan ha varit någon mer som åt lite semla.. ;)


Efter att ha tryckt i oss en varsinn semla gav vi oss rätten att bli av med den där semlan inför beach 2011 och tog oss en promenad ner på Tierp och till solariet för att bättra på brännan.. även detta till beach 2011.. :)



Spenderade det resterande av kvällen framför tv:n (kanal 5) med en kartong kleenex.. ;)


Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0