..Från presentkort till presenter.. :)


Fick ju som jag nämnde förut en massa presentkort när jag fyllde år.. några av dessa/en del av summan på några av dessa presentkort jag jag nu ersatt med följande saker..


Bodyshop köpte jag:
(Har visats i ett tidigare inlägg)


                              ..En massa hudvårdsartiklar.. :)


Vila köpte jag:

  
                                             ..En ny vår jacka.. :) 


Åhlens köpte jag:


     
                                          (En röra av blått och prickigt)

       
                                          ..En tunika och en bikini.. :)


Twilfit köpte jag:


                  ..Nya underkläder..bland annat detta ljuvliga set.. :)




Dessa underkläder (nedre bilden) är inte från Twilfit, utan från Åhlens faktiskt.. men var tvungen att visa dom för att dom är så fina..(min skofetisch har numera övergått till en underklädesfetisch.. ;D)




Presentkorten på Monki och MQ är fortfarande orörda..samt att jag har hälften kvar på presentkortet från Twilfit..men nu ska jag låta bli att shoppa på ett tag..får på så vis njuta lite längre av presenterna.. :)


Ett STORT tack till alla fina människor för alla fina presenter!

All Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0