..Födelsedagsfirande..igen :D..


OJ, vilken lång sovmorgon jag tog mej idag..jiiisses..vaknade väl sisådär 12-13 tiden..galet.. (!) men välbehövligt uppenbarligen.. (kanske inte jätte konstigt)..

Skönt att sova länge..fast bara tills man vaknar och ändå känner sig överkörd..det är så svårt att rycka upp sig då..så.. det har inte hänt alltför mycket idag med andra ord..har pratat lite telefon.. och fixat lite "bra att fixa" saker..allt är i sin ordning med andra ord.. ;)

Började med att ta tag i flyttanmälan.. (kan ju vara en fördel, då det nu bor en annan människa i "min" lägenhet.. ;) Så från och med idag.. så c/o:ar jag mammi och pappi på Åkervägen 38 i tierp.. så ni vet om ni ska skicka brev eller så.. :)



Vad har jag mer gjort..?
Jo..har sagt upp hyresgästföreningen (dom tyckte det var smart att ha kvar dom tills besiktningen var gjord och godkänt)..men nu ryker dom från min autogiro-lista.. ;)

Har även pratat med en helt (ursäkta uttrycket) inkompetent människa på skatteverket.. (!)

Vid fem-tiden bar det iväg till affären för att handla mat inför kvällens familjemiddag, min födelsedag (lite i efterskott) till ära.. :) Lagom till att maten var klar till sju dök mormor och morfar upp..även Storasyster kom förbi.. :)


Fick ännu massa mer fina presenter..i form av presentkort i alla dess slag.. så nu blir det till att planera in en RIKTIG shopping dag.. :D Fick även resepengar i form av Pound till Londonresan.. (mer shopping) :D




                                  Tusentack (!) :D



Kvällen avslutades med två avsnitt av Sunnyside.. :D

Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0