..Deklarationsdags..






Ungefär såhär känner jag inför deklarationen..vartannat år.. har nästan varit en trend att jag vartannat år fått tillbaka pengar och varannat år fått betalat.. då jag fick tillbaka pengar förra året.. så räknade jag med att få betala i år..jag som fortfarande inte fått min deklaration (Kan ha att göra med eftersändningen av min post)började bli lite otålig när alla andra satt och diskuterade om det var ett bra eller dåligt år för dom..

Fick då veta att det gick logga in via internet med hjälp av bankdosan (!) (har ingen annan E-legitimation) och blev överlycklig.. :) Allt som krävdes var att ladda ner ett hjälpprogram till datorn.. det var några nervösa sekunder som gick under tiden jag väntade på resultatet..

Jag blev glad!
Kommertillbaka 2.800kr i år.."Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu".. :D


Hoppas ni också fick ett glädjebesked! :)
Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0