..Pressat Schema..

 
Var galet trött imorse när klockan ringde..Åkte ju Tur & Retur till Bollnäs igår kväll för att lämna min dator (som för övrigt har säckat ihop totalt!) till någon kollega till mamma som jobbar med sånt där..det var väl kanske inte det mest ultimata att åka klockan tio på kvällen..men mamma och pappa åkte ju utomlands idag..så för att inte behöva vänta i en evighet på att få datorn fixad, så erbjöd sig mamma att åka upp igår kväll..kom tillbaka till Tierp vid ca. 01.00
somnade väl vid 02.30 så lite små segt var det att gå upp när klockan ringde vid 06.30.. 

Men hade inte som något val just idag.. då jag skulle iväg till Stockholm för att gå på den andra och sista intervjun på HTH.. så det var bara att kliva upp.. Åkte strax efter åtta.. även fast jag inte skulle vara där förrns 11.30 (tar1,5h att köra dit enligt GPS:en.. vilket stämde rätt bra sist jag åkte) kände att det kunde vara bra att ha lite marginal, då det var närmre rusningstrafiks-tiderna denna gången..

Såhär i efterhand är jag GLAD över att jag lag till 40 minuter på resandet.. hade hänt en massa olyckor längs vägen så ett tag stod det helt still, vilket gjorde mej nervös och rädd över att komma försent..men tillslut släppte det på.. 10.05 var jag på plats utanför butiken..



Knappt en timme senare var "grillandet" över.. känns bra måste jag säga.. var inte det minsta nervös den här gången heller.. så nu är det bara till att vänta på det slutgiltiga beskedet.. ;)

Krånglade
mej ut ur Stockholm efter att ha mött upp en bekant till mamma för att lämna lite saker.. tog mej sedan hemåt.. stannade vid Arlanda Stad för att fördriva lite tid i väntan på att jag skulle möta upp mamma, pappa och lillasyster på Arlanda.

Vid två tiden möttes vi upp för att äta lunch tillsammans.. (någon mer som åt lunch på Arlanda var Magnus Samuelsson) ;) vinkade sedan av mamma och pappa som åkte till Bulgarien för två veckors semester..


     ..Något nöjd efter att ha vinkat av Mamma & Pappa.. (FF!) ;)


Jag och lillasyster fortsatte resandet.. nästa stopp: Uppsala..närmare bestämt Gränby.. efter att Frida hade inhandlat en ny garderob, tog vi även en tur ut till IKEA för att inhandla lite saker enligt beställning av storasyster.. 


..Gillar verkligen stilen på Designkollektionen: Kryddstarkt..
  (Gillar även att produkterna endast finns i ett visst antal upplagor)


Tanken
var sedan att jag skulle släppa av lillasyster i stan (som skulle träffa lite vänner) och fortsätta hemåt.. slutade med att jag och Emma hamnade på Amazing Thai för att äta middag.. älskar att vara spontan (!) :)


Så kom hem för bara en stund sedan...nu blir det till att invänta att lillasyster anländer.. sen ska här sovas med stort S.. (!)



Puss & Kram. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0