..Ingen vanlig Onsdag..


Sov på tok för länge idag.. men uppenbarligen behövde jag det..sömn har det varit brist på dom senaste dagarna..

Så efter att ha orkat mej upp och plockat ihop en "frukost" bestående av en nutrilett shake, gick jag ut för att joina Frida i solen..som hade Jenny på besök över en fika.. :) 
(Fyllde ut frukosten med en kanelbulle..) :)




Efter att ha varit ute ett bra tag gick jag in till datorn en stund, vilket resulterade i att jag blev helt fast i en film som gick på tv:n med namn Last Holiday.. en riktig feel good film..med ett bra budskap..som borde ses av alla.. :)

Lite senare var det bestämt dags för middag.. grillad lax med sallad, bulgur och pestosås stod på menyn.. dessvärre gick det mindre bra att få fart på grillen..som tur var kom Mille och hennes lillasyster Elvira förbi på besök..Mille är nämligen för himla bra på att styra upp saker och ting.. och efter en massa krånglande så brann det minsann..
så det blev middag tillslut ändå.. :) 

Vanligtvis brukar ju onsdagskvällarna enligt tradition spenderas i soffan framför Grey´s Anatomy och Off The Map.. av någon anledning (antagligen säsongsavslutning?)uteblev Grey´s ikväll.. OCH det var sista avsnittet av Off The Map.. så kommer från och med idag vara tillgänglig igen på onsdagar mellan klockan åtta och tio.. ;)


I dag så fyller min fina vän Sara år idag, massa grattis till dej!, hoppas dagen varit fin! :)


..Förra året när Sara fyllde år, tänk att tiden går så fort!..
(Detta kommer inte gillas av Sara, men kunde inte låta bli, du är ju för himla söt!) :)


I Övrig så har dom flesta av sveriges befolkning fått sina skattepengar idag.. dom flesta vill säga..Grattis till er (!) (Jag är inte alls bitter)


Puss & Kram














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0