..Stadshäng..


Har befunnit mej i staden Uppsala idag.. tog mej in tillsammans med Acå vid elva snåret.. mötte upp Emma runt tolv.. sen satt vi på Unico (favoriten) i hela två timmar och avnjöt en grym sallad (as usual) och pratade om allt och ingenting.. lovely..har saknat att kunna spontan-träffa mina vänner här hemma.. är ingenting jag har varit bortskämd med under tiden jag bott i Karlstad.. då har det varit planering som gällt.. :)  


(har ju iof kunnat spontanträffa alla fina vänner i karlstad instället under dessa år, som jag inte kan göra nu.. :( kan inte alla bara bo på ett och samma ställe?!)


         .. Tokälskar Unicos tolkning av taklampor.. :) 


..Något mer jag tokälskar
(insåg jag idag) är deras citronsorbet.. ;)


Vid tre tiden kom lillasyster in.. så skiljdes från dom andra och fortsatte dagen med att göra stan tillsammans med lillasyster istället.. hon åker ut i Europa för att tågluffasöndag(!).. så hon var tvungen att komplettera sin packning med lite saker.. ;)


När vi blev mer eller mindre utslängda från den sista affären vid sju insåg vi att det kanske var dags att åka hem..och så fick det bli.. :)


Så kom nyligen hem..nu är det dags att göra något jag har mindre lust med..men som jag tror kommer vara värt det i slutändan.. (?!)


Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0