.."Stenrik"..


Har varit och hjälpt mormor och morfar hela dagen idag.. med allt från att plocka ur och damma i skåp, diska porslin, rensa och organisera i byråer till att hjälpa till att betala räkningar..tycker det är kul att göra mormor och morfar glada..dessutom har jag ju inte så mycket för mej om dagarna när alla andra jobbar.. :)

När jag skulle gå fick jag en present av mormor som gjorde mej överlycklig.. nämligen ett Lisa Larsson lejon..mamma har en del av dessa figurer..och när jag var liten tyckte jag lustigt nog att dessa figurer var otroligt fula..men med tiden, så har jag (som med mycket annat) ändrat åsikt, man upskattar och värdesätter väl dessa unika saker mer och på ett annat sätt nu än när man är äldre..gillar dock inte alla figurer gjorda av Lisa Larsson.. men detta lejon tycker jag är charmigt på något vis..så blev som sagt väldigt glad (!)
  






Skulle även kunna tänka mej denna lilla bulldog av samma designer..





Längtar såå tills jag får ett eget hem igen att inreda (!) 
med bland annat min nya lilla skönhet.. :)


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0