..Wonderful weekend..



Har haft en helt underbar helg tillsammans med massa fina människor (!)

Tog mej in till Uppsala vid tre tiden i Lördags..efter en minst sagt varm promenad från stationen hem till Emma och Richard, fick det bli ett klädombyte (vilket var planerat, så svettig var jag inte..eller jo, okej då.. ;P)

Vid femtiden anlände Rickards syster Emelie med sin man Jimmy..sen slogs vi om speglarna, badrummet etc. fram tills klockan hade blivit på tok för mycket, så då var det bara att ge sig iväg "mot oändligheten och vidare" ? ..till Sofie.. ;)



                                  ..Gänget för kvällen..


                  ..Jimmy & Emelie (& Emma i bakgrunden)..


                                         ..Emma..

Bjöds på en UNDERBAR middag bestående av västerbottenpaj med goda tillbehör.. efter middagen drog vi igång diverse kortspel, började med högt eller långt för att sedan gå över på dom tunga sakerna: ölspelet.. ;)

Hann även "grunda" lite extra med en gudomligt god brownie innan det var dags att bege sig mot bussen och stan..



Sen var det fullt ös hela kvällen, dansade tills fötterna gjorde ont (!) :)


                ..Emma & Jag
(ganska mycket senare på kvällen)..



Var minst sagt ett vrak på söndagen när jag vaknade, men ganska snabbt var jag på banan igen.. spenderade sedan dagen utomhus i solskenet..fram tills det var dags att ta sig hemmåt vid fem-tiden..   


Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0