..Undanröjer Bevis..


Har städat som en galning idag.. främst mitt rum.. tog ett X antal timmar..men fint blev det (!)
Nu kan man gå in på det utan att behöva leka "inte nudda golv"..
(inte den varianten när man klättrar på möbler för att inte röra vid golvet..nejnej..utan den varianten när du plöjer dej igenom massorna, för att komma fram, men trots detta inte nuddar golvet för att du bara tagit dej igenom det översta lagret med saker.. (!) :D )

Hursomhelst.. börjar vi (jag och lillasyster) nå ett slutresultat..vilket är bra med tanke på att jag ska åka till Arlanda om hämta Mamma och Pappa om ynka en timme (!) helt sjukt att dom redan har varit borta i två veckor!


Har en litet problem dock.. vet inte riktigt hur vi ska kunna förklara att en bit av väggen är borta..? (Tur att jag har så många överraskningar som väntar.. ;P)


..To Be Continued..



Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0