..Inomhusdag & Utomhuskväll..


Idag har jag som sagt varit på intervju..med Sverigechefen för HTH..och som med dom andra gångerna så känns det bra, hon var så himla trevlig och lättsam.. :)

Efter en timmes bra samtal så var det dags att skiljas åt.. så nu är det bara till att vänta och se..den här gången hoppas jag att det inte dyker upp några fler "överraskningar" i form av fler intervjuer eller andra "steg" i denna process...nu får det vara nog med sånt tycker jag (!) ;)

Det har varit så sjukt underbart väder idag..tyvärr så spenderades min tid mest på att kolla på det genom fönsterrutan på bilen.. men lite sol var det allt kvar när jag kom hem vid fem-tiden så tog min sallad (lunch) och gick ut och avnjöt den på en filt i solen.. :)


                        .."Får jag ta dina rester"..


                       .."Tack" :D (Lillan: Fhanx ;D)..

Därefter låg jag bara och njöt av sommarkvällsvärmen och läste en tidning.. detta uppskattades inte helt och fullt av Theo som röstade för att vi skulle leka istället.. ;)








Det är ibland (oftast) lite svårt att stå emot vårat lilla charmtroll (!) :D

NU blir det långpromenad tillsammans med Mille.. :D


Puss & Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0