..Projektavslutning och Middagsbjudning..



Även helgen gick åt till att fixa och dona..

I lördags fick det bli en tripp ut till stugan för att hämta lite verktyg för att kunna påbörja
"the master-projekt"..väl hemma igen påbörjades "grovjobbet" av projektet: 
spätta och stolpa hela gården (känner mej som en riktig fuskbyggare med alla dessa påhittade (?!) "byggbenämningar".. ;p)



utöver
detta har det även klipps gräs, skrurats grill och snyggats upp i allmänhet.. :)

Söndags förmiddagen gick åt till att slutföra projektet.. och såhär blev det..blev riktigt nöjd faktiskt.. :)







           ..Min medhjälpare dom två senaste dagarna.. :)


Kvällen spenderades tillsammans med fina människor och god mat (!)


                   (På bilden saknas Lillasyster och Mille)

och avslutades sent..eller tidigt dagen efter..beror på hur man ser på det.. ;)
detta pga. att varken jag eller lillasyster hade någon lust att gå och lägga oss när dom andra hade gått..så efter att ha druckit rött, spelat yatzy och pratat om livet..och klockan hade blivit en bit över 04.00..var det dags att gå och lägga sig, då jag skulle upp nio dagen efter och hjälpa mormor och morfar med en massa saker.. :)

Och därifrån har jag nyss kommit hem.. efter en heldags arbete (10.00-20.30) är så fruktansvärt trött nu, så att det blir till att gå och lägga sig med detsamma! Sov gott!


Puss & Kram.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0