..Ljuvlig mat och underbart sällskap..


Förutom att ha tvättat
.. så har vi (Jag och Daniel) inte gjort alltför mycket..har varit en typisk slödag..fick besök i form av Mille som kom förbi på en fika..mycket trevligt (!)
Serverades följande: 


      ..Kladdkaka med färska jordgubbar och melon.. :D


      ..Vilket serverades tillsammans med vaniljglass.. :)




                     ..Kvällen bjöd sedan på grillat..


 ..Samt en massa spelande..bland annat Den försvunna diamanten.. :D 

Nostalgi på hög nivå vill jag lova.. har nog inte spelat det sen jag var liten tror jag.. :)

Btw
..Klänningen blev ren..otroligt, men sant (!) "lita på rosa, farväl till fläckar" blir mitt nya motto gällande tuffa fläckar.. ;)


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0