..Oväntat..


Blev som så att jag sov kvar i natt i UppsalaEmma som egentligen skulle jobbat idag bestämde sig för att använda lite av sina intjänade komptimmar för att ta ledigt idag..vi började dagen med ett rejält träningspass (1h, 20 min)Friskis & Svettis.. riktigt skönt.. är dock inte van att träna på gym..(går alltid på pass).. så hade inte en aning om hur hälften av maskinerna fungerade.. men hade ett proffs till instuktör, så då var det inte så svårt.. ;)


Efter att ha kommit hem och gjort oss i ordning så tog vi oss ner på stan för att äta mat..blev en kyckling burrito.. riktigt gott var det (!)



Sen tog vi oss ut till Gränby för att uträtta lite ärenden och kolla i affärer..såg en ursöt äggklocka i form av en uggla som jag starkt funderar på att köpa.. som ni kanske redan har förstått så har jag en liten "thing" för ugglor.. ;)


                                      ..Sååå Söt (!)..

På vägen hem stannade vi hyrde film och köpte (välförtjänt) godis..sen var soffan vår dejt resten av kvällen.. :) Filmen blev denna:

 


Rätt bra faktiskt..får betyg 7 av 10.. :)

Imorgon blir det till att ta sig hem till Tierp för att hjälpa mormor och morfar med lite saker, samt lämna tillbaka deras bil som jag har fått låna, min är på verkstan för lackering..sen blir det till att packa och ladda för några dagar i huvudstaden.. :) 

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0