..The Big 4..


Har ju talats mycket om denna enorma konsert.. som äger rum i detta nu på Ullevi nere i Göteborg.. och måste erkänna att jag till en början inte kunde förstå hur människor frivilligt betalar pengar för att se detta..?

När jag kom hem slog jag på tv:n och hamnade givetvis mitt i konserten.. eller ja.. lite drygt..det var det tredje bandet som spelande..vilket var Slayer..bestämde mej för att ge det en chans och kolla dom sista 15 minuterna..(och tycker faktiskt inte att dom var jättebra)..

såg sedan att sist ut var Metallica (givetvis?) dom har jag ändå hört några låtar av sen tidigare.. som har varit helt okej fast det inte riktigt är min typ av musik.. MEN hör och häpna..i samband med att dom började spela blev jag som fast..och nu sitter jag här och har kollat på hela deras framträdande..och tycker det är grymt!


Kan vara så att Metallica fick ett nytt fan idag.. (?!)  ;)

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0