..Och "vinnaren" är..


JAG (?=!)

Helt galet.. jag fick tjänsten..ingen är lyckligare.. :D

Tappade hoppet där ett tag när det kändes som dom inte kom någon vart i anställningsprocessen
..hade heller inte förväntat mej ett samtal idag.. utan senare i veckan, typ onsdag/torsdag som sist.. :)

Det roliga var att jag befann mej i Uppsala tillsammans med Emma..hade precis varit nere på stan och lämnat mitt cv till ett café enligt överenskommelse när vi på väg därifrån åkte förbi kvänum kök.. Emma propsande på att jag skulle gå in och lämna ett cv även där iom att vi ändå passerade.. So i did.. Kom ut 10 minuter senare.. Med Cv:t..chockad och lite lätt sur över det otroligt otrevliga bemötandet! Hann knappt sätta mej i bilen och beklaga mej över händelsen.. Innan HTH ringde med glädje beskedet.. :)

Efter att ha försökt smälta vad som nyss hade sagts, tog vi oss ut till Ikea
för att bocka av To-Do listan..


..Denna fina tavla fick jag av Emma som en "Grattis-till-jobbet-present")

Sedan åkte vi på en överraskningsfest i Svartbäcken..detta var med anledning av att Jakob (Milles pojkvän) kommit hem efter att ha varit i USA och pluggat i några månader..

Så en massa god mat och mys innehöll kvällen.. :)

Den 23: Augusti börjar jag alltså arbeta som kökssäljare på HTH i Stockholm..och från början av augusti flyttar jag till en etta på Kungsholmen..har ju glömt att berätta att det har löst sig med lägenhet också..måste vara min turdag idag eller något liknande.. :D

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0