..Helfestlig Helg..



Har varit en grymt trevlig och rolig helg.. har varit på kalas, detta med anledning av att bästaste Emma och Rikard fyllde 25 respektive 27 år.. En massa mer grattis till er båda, vill även passa på att gratta min storasyster som också fyllde år i dessa dagar (!)

Anlände Uppsala någon gång runt lunch tid, då det var dags för en massa förberedelser inför kvällens kalas..som jag lovat hjälpa till med.. :)

Allting flöt på otroligt bra, och vi var klara i god tid innan gästerna kom.. :) 





 
 
                           ..En del av dom som var där..


                                  ..Födelsedagsbarnen..


                                       ..Paketöppning..

 
                 ..En glad Rikard med Jäger Meister-brickan..

Festen höll igång till tidigt morgonen efter..tror vi var hemma någon gång runt halv fem..då var det sängen som gällde.. morgonen efter var det städning som stod på schemat för att snygga upp tills det att familj och vänner skulle komma på födelsedagsfika.. :) 


Var en trött jag som tog mej hemåt någon gång vid sex tiden.. (!)
Men det var det värt, för KUL var det.. :D (Sov gott den natten vill jag lova..) ;)


Puss & Kram.




                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0