..Happy Pills..


Fick en present av Emma i Lördags när jag träffade henne som hon köpt i Barcelona 
(jag vet, man kan tro att jag fyller år för jämnan nuförtiden, det ironiska är att jag oftast får presenterna i samband med att personen som ger den själv fyller år?!)

Hur som helst, den här fick jag:



Hur kul som helst.. en "medicinburk" fylld (och då menar jag verkligen fylld!) av
Barcelon(skt?) godis utvalt och plockat av Emma.. :)

Jag som fullkomligen älskar godis blev överlycklig..(!)
TACK fina söta du..du känner mej alltför väl.. ;)


(Enligt etiketten var den till för nödsituationer, ansåg att det var en sån idag, så nu ligger jag här hög av sockerruset, och minst sagt beroende efter att ha missbrukat innehållet sen någon timme tillbaka...anyway..at least i´m Happy.. ;D )

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0