..Förbereder för Födelsedag..



Jahaja
.. det börjar tydligen bli dags för mej att fylla år..igen.. fast det är en ny siffra den här gången och denna siffran är 25.. :D  (Nej har inte kommit upp så mycket i åldern än att jag känner att siffran måste stå still fast åren faktiskt går)

Hur som helst så har en önskelista efterfrågats..Hmm.. jag som hade nog svårt att få ihop en önskelista till jul (eller inte).. (?!) tänkte att enklast är att kopiera in den önskelistan och göra lite små justeringar... ;)


Så här såg listan ut ..


10 i Topp:

> Frissörbesök (!)

>
2st Nero vägghyllor (www.urbanliving.se)

> Ikea PS Pendel Golvklocka

> Iittala Marrimekko skål (Mellan storlek, Frostad)    

> Iittala Vitriini askar, (1 stor transparent, 1 liten grön, 1 liten gul) 

>
ICON Watch Armbandsur (www.frankform.se) 

>
Kartell bordslampa (Den "lilla", Transparent) 

> NY Garderob (!)

> Ikea PS Svavel Blockljus hållare   

> Cookie ljusstake (Röd) (www.urbanliving.se)




Och såhär ser den ut nu:



Som ni ser ligger frisörbesök fortfarande med på listan, även om jag faktiskt har klipp mej en gång sen sist listan skrevs..så behövs det igen.. ;) Sen har några av de saker som gladeligen har kunnat strykas, ersatts med några andra önskningar.. :)


PS. Födelsedagen är något jag självklart har tänkt att fira.. dock är detaljer som: när, var och hur inte bestämda än.. så återkommer om detta.. ;) DS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0