..Two days off..


Har varit ledig i dagarna två.. riktigt skönt.. :) 
Gårdagen gick inte åt till så mycket annat än lite fixande men mest slöande..lovely.. :) 


Idag däremot började jag morgonen med en långpromenad..vilket var välbehövligt.. var riktigt skönt ute faktiskt..men framförallt fint..så fint att jag var tvungen att ta lite kort längs vägen.. :) 







Efter promenaden var det dags att ta sig hem för att duscha och göra sig i ordning för att ta sig ner på stan och luncha med Micke.. :) 




En två och en halv timmes lunch senare gick vi skilda vägar..

Bestämde mej för att ta en tur på stan och kika lite.. tittade in på Kardemumma för att se om Bästaste Åsa jobbade.. det gjorde hon! :) Dock var det fullt med folk.. så bestämde mej för att ta en tur i klädbutikerna.. skulle jag inte ha gjort.. Fanns mycket i affärerna som det stod mitt namn på för tillfället.. ;) 



..Man blir alltid så glad när man går in på Kardemumma och omges av alla
fina färger och underbara dofter.. :)


Gick tillbaka till Kardemumma lagom till att Åsa slutade..stod och pratatde i väntan på att hennes buss skulle komma..sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket mer än at ha pratat i telefon en massa.. och här sitter jag nu och undrar vad jag näst ska hitta på..?
Sova kanske..?


Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0