..GuldDag..

Idag är det en skimrande dag..på många sätt och vis.. :)

Först och främst kommer min älskade lillasyster hem efter att ha varit i Costa-Rica en månad.. vilket bara det gör denna dag till en gulddag..längtar så efter att få träffa henne och höra allt om hennes resa.. :)

Sen börjar även saker och ting gällande flytten falla på plats..vilket känns skönt..hade en som var och kollade på min garageplats idag.. så nu är jag till 99% av med den.. :)

Hoppas även att jag har blivit av med lägenheten också.. :)

Jobbet ja..för varje dag som går känns det bättre och bättre och mitt beslut om att säga upp mej har aldrig känts mer rätt... :)

Tog även hem min "avskeds-present" från IKEA idag.. en fin Röd Kulla Golvlampa..
(egentligen vann jag den.. hade en utlottning av 6 st Kulla lampor.. av 157st namn på intresselistan blev jag en av dom lyckliga vinnarna..helt otroligt (!) :D

Passande att få en present så här lagom till att man ska sluta.. ;) 




(Hittade ingen bild på golvlampan.. men här är bordslampan i samma modell)

Idag fick jag även mer information gällande det (förhoppningsvis) NYA jobbet.. så på måndag ska jag först på en intervju.. sedan gå brevid måndag och onsdag för att se och känna på hur det är att jobba där.. Känns jätte spännande och bra! :D

Ikväll hade jag tänkt att packa yttligare lite kartonger.. men efter att ha pratat med min fina Emma.. så fick hon mej till att istället slå mej ner i soffan och kolla på Guldbaggen 2011..

Anledningen..?


                                         ..Joel Kinnaman.. :D 




Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0