..Fyndat BystHållare på REAlisationen..



Asså.. ärligt.. Okej att jag befinner mej i Stockholm..(jo.. jag anlände i går natt) och iof inne på NK.. men ärligt att inte ens ordet REA kan stå som det är utan måste "Top-notchas".. (?!)



Hur som helst.. gick tillsammans med Daniel runt i lite affärer för att se om det fanns något kul att köpa..och det fanns det.. :) Var in på Twilfit för att se om jag kunde hitta lite nya underkläder då dom nuvarande sett sin sista dag typ sent 1700-tal eller något liknande..
(har aldrig tyckt det har varit roligt att köpa underkläder)..förrns idag.. :)


Anledningen?
:Har äntligen kommit fram till (efter snart 25år.. eller ja..10år iaf) vilken storlek jag har..


Studier visar att 8 av 10 kvinnor inte vet vad dom har för BH storlek..egentligen.. så för en gångs skull tänkte jag att jag skulle fråga.. och mycket sant..jag var en av dom åtta kvinnorna..så på bara några minuter gick jag från 75B till 75C.. helt sjukt.. (!)
Bröstfortoringen jag tänkt göra under många år.. blev väldigt billig.. ;)

och ja.. Emma.. jag vet att du tänker "I told you so"..och jag är inte sen med att erkänna att du faktiskt hade rätt.. ;) 


                                ..Dagens Inköp.. :)


Uppmanar alla kvinnor där ute att ta hjälp nästa gång ni ska köpa underkläder! Det roliga med det hela (förutom att plötsligt, från ingenstans ha en C-kupa)  ;) var att personalen hämtade en massa BH:ar åt en..många man antagligen aldrig skulle prova själv .. som faktiskt visade sig vara en succé .. :D (Se dom två nedersta)

All Kärlek <3




Ordlista:

Bysthållare = BH

Realisation = REA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0