..Förtidspensionerad..


Vaknade upp idag med en sjuhelvetes ryggvärk.. (!) hade ställt klockan på åtta för att ha några timmar till att pyssla hemma innan det var dags att åka och jobba vid 12.00.. en timme och en kvart senare hade jag äntligen lyckats ta mej ur sängen.. yttligare 45 minuter senare hade jag lyckats duscha.. ärligt..?! Trodde jag var på väg att fylla 25 inte 85 (!)

Ett ord
: Tragiskt.. :S


Halv elva (efter att ha proppat i mej värktabletter) var jag tvungen att ringa jobbet och förbereda dom på att jag antagligen inte skulle komma till jobbet idag.. men lovade att återkomma..en timme senare hade värktabletterna fortfarande inte gjort någon skillnad..så..blev hemma dag idag..  







      Sandra Wallberg 1926-02-25




Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0