..It´s a BIG day coming for me..


Imorgon är det dags för anställningsintervju för ett nytt jobb...ska bli såååå spännande!
Ser verkligen fram emot det..har dock börjat bli så sjukt nervös.. :S Vilket kanske inte är konstigt med tanke på att det var tre och ett halvt år sedan jag var på något liknande förut.. (!)


Kan knappt förstå att jag har bott i Karlstad och jobbat på IKEA Karlstad så länge..unbelievable (!) men nu känns det som jag har gjort mitt i Karlstad.. Nu är det dags för en ny stad och nya utmaningar..  :D

Går allting vägen kommer jag "provjobba" direkt efter intervjun.. eller snarare gå brevid för att se hur det fungerar i det verkliga livet.. :)


Håll alla tummar och tår ni har.. ;)


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0