..Secondhandlande..


Förmiddagen spenderades mestadels i tvättstugan..medans maskinerna gick tog jag tag i lite To-Do:ande.. :) svarade främst på mejl..har ju inte direkt haft jätte tur gällande lght:en..fick imorse veta att person nummer fem inte heller längre var aktuell..blir så less (!)

Så bestämde mej för att välja ett vad jag tror var ett säkert kort..(det återstår att se) kontaktade en kollega på Ikea som hade mejlat ang. lägenheten..fick dock till svar att han redan hunnit tacka ja till en annan lägenhet.. men...inte hunnit skriva några papper än.. då han tyckte min lägenhet verkade intressant, bestämde han sig för att komma och kolla på den..allting gick bra och förhoppningsvis väljer han den istället..verkar så iaf.. men vågar inte hoppas på någonting..men håller alla tummar jag har för att det går vägen.. :)


6 maskiner senare.. bestämde jag mej för att ta mej ut en sväng för att träffa Lina.. :)
Hon föreslog att vi skulle ta oss en tur till Gengåvan, som är en av karlstads bästa Secondhand butiker.. :) Jag.. som egentligen verkligen inte borde köpa nå mer saker med tanke på att jag ska flytta..svarade..lite tveksamt..why not..?! :)



Så..off we went..självklart hann vi inte mer än att komma dit innan jag hittade en massa fina saker..typiskt.. (!) vad jag köpte?.. Se bild.. :)





> En tavla (Främst ramen jag var ute efter)

> Två svarta ljusstakar i plexiglas

> En retro spargris från föreningssparbanken

> En glasskål med lock 

> Ett grönt skärp 


Allt detta för endast 275kr.. ett riktigt kap (!)



Kärlek <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0