..Mitt liv i kartongform..


Har börjat kännas lite bättre i ryggen nu faktiskt.. vilket känns underbart bra, då det betyder att jag äntligen kan få något gjort! Började få lite smått panik när jag insåg häromdagen
hur mycket det är kvar att göra och hur lite tid det faktiskt är kvar.. (!) var sjukt frustrerande att bara se allt som behövdes göras utan att kunna göra något under tiden jag var sjukskriven.. men nu så..nu är det nya tag och full fart framåt som gäller.. :) idag har jag inte gjort något annat än att fylla kartong efter kartong med delar av mitt liv.. samt rensat ut en massa saker (!)


senare under kvällen kom någa av mina vänner över för att fynda bland allt jag rensat ut.. vilket både dom och jag uppskattade.. helt plötligt var jag två ikea påsar (fyllda med kläder, skor, väskor, accessoarer, osv)..lättare..lovely.. :) 




Hittills
har jag kommit upp i cirka 15 packade kartonger..har 10 kvar tillgodo.. jag hoppas det räcker..?! (enligt familjen och närmaste vännerna, är det en omöjlighet..men jag är positiv :D )


(Ps. Gissa vad jag hittade när jag gick igenom allt..?! jo..den blåa kjolen..helt otroligt..att båda dom sakerna jag har eftelyst i ett år, hela tiden funnits hos mej..?! förlåt till alla er jag har "trackaserat" under året..sorry :S Ds.)

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0