..Miljövänligt möte..

En Parantes:
Har nu testat på att gå brevid på både kväll och natt på det nya jobbet.. och resultatet? Tokgillar det! Tror det kan bli riktigt bra..till och med så bra att kontraktet redan är skrivet.. :D (Berättar mer om detta i ett senare inlägg) 


Så..Efter att ha "jobbat" ett 26 timmars pass på Avenira begav jag mej in till stan (Stockholm) lite små trött men mest förväntansfull över att träffa min lillasyster för lite uppdateringar om livet.. har inte sett henne sen den 27:e December då hon åkte till Costa Rica, för att vara borta en månad.. så det var lycka att se henne igen.. :D 

Gick till Kungshallen för att äta mat.. och där blev vi sittandes..tills vi hade nått dagens datum..rent mentalt.. ;)



       ..Det är bra med många valmöjligheter.. men svårt.. ;)


Efter något som blev en väldigt lååååång lunch begav vi oss till Medborgarplatsen för att träffa vår morbror för en fika..(Jess..more food.. ;P)



                  ..Morbror Anders & Lillasyster Frida..

 

 

 


                           ..Roliga väggar..


                                        ..Rör om..
                            


                                 ..Tar sig ett provsmak..


                              ..Storfiskaren.. :)


                           ..Chineese is the shit (!).. :D


Lite oväntat så slutade kvällen i Tierp.. Mamma har nämligen lyckats få en akut tid till mej hos familljens naprapat, imorgon klockan 08.00 sharp (!) Ingen är gladare över det än jag.. hoppas verkligen att jag kan återgå till min riktiga ålder efter imorgon.. ;)


Sov gott!

Puss & Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0