..Lost and found..


Okej.. jag vet att jag inte alltid har perfekt ordning..fast konstigt nog har jag grym koll ändå på var jag har mina saker..är verkligen inte pedantisk..tycker bara om att var sak har sin plats..även om dom inte alltid befinner sig på den platsen.. ;)
ett organiserat kaos är ordet jag tror jag söker.. :)


               ..Det här kan man kalla organiserat kaos (!)..


Hursomhelst.. igår insåg jag (till min stora förvåning) att jag inte hade sån koll som jag trodde jag hade..detta gällande mitt skåp på Ikea.. vilket är helt sjukt eftersom det är galet litet (har dessutom delat det med Åsa)..så ytan att tappa bort saker på är inte särskilt stor..


Därför blev jag väldigt överraskad.. glatt överraskad bör tilläggas när jag tömde skåpet och hittade en tröja som har varit borta i (hör och häpna) ett år (!) Självklart är det inget ikea plagg vi pratar om här.. ;)

Har alltså efterlyst denna tröja bland vänner och familj i över ett år...när den hela tiden har legat längst ner i mitt skåp på jobbet.. :)  dock är den blå kjolen fortfarande borta.. (?!)  ;)



Kan ju inte låta bli att undra hur mycket saker jag har tappat bort som jag kommer hitta nu när jag tömmer lägenheten..?   (To be continued...)


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0