..Flytten..


Gårdagen var en dag fylld av slit, släp, frustration, blod, svett och tårar.. och allt annat som hör en flytt till.. ;)



                                       ..Organiserat Kaos.. ;)


..Lillasyster gör ett lyft och bidrar till en mindre full lägenhet.. ;)


                           ..En aningen trött och förvirrad Moi..


                                   ..Kartooon production..
 

                    ..Alltid lika pigg och glad (??!).. :)


                              ..Uppmärkning sker..


En lång dag och och två släp (Mamma var övertygad att det skulle gå med ett..övertygelsen sprack redan efter att soffan hade lyfts in och tog upp halva släpet..) senare lämnade mitt materiella liv värmlands län och begav sig mot det nya länet: Uppland..och närmare bestämt ett källarförråd i Tierp..

För att på något vis lyckas få släp nummer två till Tierp, tog min älskling min bil och satte sig och körde dom 40 milen för att lämna det (för att sen åka tillbaka till Karlstad dagen därpå) DU är UNDERBAR! (Vad skulle jag göra utan dej?!)

Var en konstig känsla att bli lämnad ensam kvar i en tom lägenhet..Ljudet från 7 underbara människor.. hade bytts ut mot ett ljud av tomhet och tysthet..tog in alla saker jag behövde i "sovrummet" och gick och lag mej och kollade på Solsidan, drack lite vin och åt chilinötter..det räddade min kväll.. fick mej att tänka lite mindre på allt det jobbiga och tråkiga kring flytten, och fokusera mer på allt det nya, roliga som väntade mej.. :)


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0