..Finally (!)..


Åh va bra det känns! Blev av med min lägenhet idag..äntligen ett positivt besked..(!)

..känns som jag behövde det..för att kunna slappna av lite.. (förhoppningsvis kommer jag kunna sova ordentligt för första gången på en vecka) eller slappna av och slappna av.. detta innebär ju att minlägenhet ska vara TOM om ynka 5 dagar..Så.. bäst att sätta fart! Har faktiskt fått en del gjort idag..men inte tillräckligt för att nerverna ska hålla sig på plats.. 

  

Klockan 11.00 på tisdag den 1 mars är det besiktning.. så.. stället måste glänsa! Mitt i allt, så ska ju en utflyttningsfest äga rum också... ;D men om jag förbereder så mycket jag bara kan nu.. så borde det gå vägen.. :D


Puss <3 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0