..Lite omvänt..


(Iom att vi körde fest igår istället för fredagsmys..så kör vi lördagsmys idag istället för fest) ;)


Började dagen med (hör och häpna) en rejäl brunch istället för den traditionella "bakis-pizzan".. var underbart gott..som vanligt på Ledgens.. känns lite lyxigt att bli serverad mat så där dagen efter en utgång.. buffé dessutom.. ;D


                           ..Har inte riktigt tid för ett kort.. ;)



         ..Uppslukad av sin smörgås..eller tvärtom..eller nått? ;)..


                                         ..Yummie..


Medans gänget tog sig en tur på stan innan dom stängde..passade jag på att gå hem för att hinna packa lite saker.. :)

Lite senare på kvällen smet jag iväg en stund.. för att åka hem till Eva (min förra chef) som hade bjudit hem hela avdelningen på middag och mys..var kul att få möjlighet att säga hejdå till kollegorna en sista gång innan jag flyttade.. :) (tyvärr var inte alla där) :(


             ..Kommer sakna dessa underbara människor (!)..



Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0