..Utgått..


Kändes väldigt konstigt imorse när jag vaknade..konstigt på ett bra sätt..men fortfarande konstigt..även om ingen dag är den andra lik.. så har början på dagen
mer eller mindre sett likadan ut, dom senaste 3,5 åren..så att veta att vissa av mina traditionella "jobbrutiner" gjordes för sista gången, var overkligt..men "befriande".. :) 


så tog lite extra tid på mej imorse när jag satte på mej uniformen.. (trots att jag egentligen avskyr den).. bara för att det var sista gången jag behövde ha den på mej..njöt lite extra av omgivningen på väg till jobbet.. (trots att den inte är särskilt upphetsande längre när du har sett den varje dag i 3,5 år).. bara för att det var sista gången...nu är det nog inte sista gången jag åker ut till Bergvik, men sista gången för att jobba..  Väntade tålmodigt på att min TAG skulle fungera så jag kom in på Ikea, (istället för att svära som jag gjort alla andra dagar det senaste halvåret sen den började krångla).. bara för att det var sista gången jag behövde använda den..Ja.. jag tror ni fattar..(skulle kunna hålla på hur länge som helst..) ;)  



                        ..Vid Fikan.. (1,5 timme kvar)..

    
  ..En "Robot" mindre..                                   ..iaf i den här modellen.. ;)
  

Nu till listan över de saker jag kommer sakna..(!) den kanske inte är lika lång, men som man brukar säga.. "hellre kvalitet är kvantitet" ;) För det första kommer jag sakna 
alla fina människor jag lärt känna genom åren, några av er har verkligen blivit vänner för livet.. :) kommer även sakna gemenskapen och öppenheten som varit alla kollegor emellan..(kommer tom. sakna skvallret som blir på en arbetsplats med 200 anställda ;)..)
 sist men inte minst kommer jag saka mitt köksteam..ni är underbara.. :)  


Även om jag kommer att ha fortsatt kontakt med många av er, vill jag ändå passa på att tacka för min tid på Ikea, för allt ni har gett mej (hoppas även att jag har bidragit med ett och annat) ;) det har varit ett nöje att jobba mer er!  :)  


All kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0